Politica de confidențialitate
Această Politică de Confidențialitate definește modul în care noi – Rucksack Mountain Guides, numele comercial al AECO, colectam, stocam și utilizăm datele dvs. personale când accesați sau interacționați cu website-ul nostru www.rucksack.ro și de unde obținem sau colectăm datele dvs.
Această Politica de Confidențialitate este aplicabilă din data de 17 ianuarie 2022.
Cuprins
- Rezumat
- Detalii despre compania noastră
- Ce informații colectăm când vizitați website-ul nostru
- Ce informații colectăm când ne contactați
- Ce informații colectăm când interacționați cu website-ul nostru
- Ce informații colectăm când plasați o comandă pe website-ul nostru
- Utilizarea sistemelor automate de luare a deciziilor
- Cum colectăm informații despre dvs. de la părți terțe
- Dezvăluirea și utilizările adiționale ale datelor dvs.
- Durata stocării datelor dvs.
- Securizarea informațiilor dvs.
- Transferul datelor dvs. în afară Spațiului Economic European
- Drepturile dvs. asupra datelor personale
- Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri
- Date personale sensibile
- Modificări ale politicii noastre de confidențialitate
- Confidențialitatea minorilor
- Drepturi de autor
Rezumat
Această secțiune rezumă modul în care obținem, stocăm și utilizăm datele dvs. Acest sumar are ca scop doar furnizarea unei imagini generale asupra politicii de confidențialitate. Secțiunea aceasta nu este o descriere completă și este necesară citirea capitolelor adiționale prezente în acest document pentru completări.
Operatorul de date:
Rucksack Mountain Guides, în numele AECO
Cum colectăm sau obținem informații despre dvs.:
- când furnizați datele respective (ex: prin contactarea noastră, prin accesarea, comandarea sau achiziționarea diferitelor servicii și produse Rucksack Mountain Guides, prin completarea formularului de cerere ofertă, prin crearea unui cont pe site, prin înscrierea în baza de date a asociației pentru a primi informări de marketing cu privire la serviciile și produsele noastre, prin completarea formularelor online sau offline în vederea înscrierii la loterii publicitare și evenimente (ex: târguri), prin completarea formularului pentru emiterea cardului de fidelitate;
- când accesați site-ul nostru, unele date sunt colectate prin intermediul cookie-urilor; și
- de la părți terțe: agenții touroperatoare și revanzatoare în sistem franciză.
Ce informații colectăm:
nume, prenume, număr telefon, adresă domiciliu, adresa de e-mail, serie și nr. carte de identitate, serie și nr. pașaport, CNP, IP, data nașterii, vârsta copiilor, numele companiei (dacă este aplicabil), numărul de înregistrare TVA (dacă este cazul).
Cum utilizăm datele dvs.:
pentru scopuri de business și administrative (în special pentru a vă contacta și pentru a procesa comenzile pe care le plasați pe site-ul nostru), pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale, pentru a de a promova bunurile și serviciile noastre și în legătură cu drepturile și obligațiile noastre legale.
Dezvăluirea datelor despre utilizatori către părți terțe:
minimul necesar pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale pe care le avem față de dvs. – furnizorilor de servicii hoteliere, de transport, turistice, pentru funcționarea afacerii, pentru respectarea obligațiilor legale.
Datele dvs. nu sunt vândute către părți terțe.
Cât timp sunt stocate informațiile dvs.:
nu mai mult decât este necesar – în funcție de obligațiile noastre legale (ex. pentru a menține arhive contabile), sau în funcție de orice alt temei în baza căruia folosim informațiile (ex: consimțământ, obligații contractuale, interese legitime). Informații despre perioade specifice de stocare a datelor utilizatorilor se află în secțiunea Durata stocării datelor dvs.
Cum sunt securizate datele dvs.:
prin utilizarea de soluții tehnice și organizatorice precum: stocarea de informații pe servere securizate, criptarea transferurilor de date către și de la serverele noastre utilizând tehnologia SSL, criptarea operațiunilor de plata pe site folosind tehnologia SSL, permiterea accesului la datele dvs. personale doar când este necesar, criptarea datelor personale, criptarea e-mailurilor, pseudonimizarea și/sau anonimizarea datelor personale.
Folosirea cookie-urilor și tehnologiilor similare:
folosim cookie-uri și tehnologii similare de colectare a informațiilor, precum web beacon-uri, pe website-ul nostru inclusiv esențiale, funcționale, analitice și cookie-uri de targetare. Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați politica noastră de cookie-uri.
Transferarea datelor dvs. personale în afara Spațiului Economic European:
vă vom transfera datele personale în afara Spațiului Economic European doar dacă suntem obligați să facem acest lucru prin lege sau în vederea executării obligațiilor contractuale față de dvs. – atunci când facem acest lucru, ne asigurăm că există măsuri de protecție adecvate, de exemplu: protecția datelor cu caracter personal către partenerii din afara Uniunii Europene este reglementată prin clauze contractuale standard pentru transferul de date cu caracter personal din Comunitate către țări terțe.
Utilizarea proceselor de luare a deciziilor automate:
noi utilizăm procese de luare de decizii automate în legătură cu website-ul nostru, de ex.: folosirea instrumentelor Web Analytics, a cookie-urilor, a web beacon-urilor sau utilizarea cookie-urilor de targetare pentru a afișa reclame către persoanele care vizitează site-ul nostru pe alte site-uri web (de exemplu, prin utilizarea rețelei Google AdSense).
Drepturile dvs. în legătură cu datele dvs. personale:
- aveți dreptul de a accesa datele dvs. și a primi informații despre utilizarea acestora
- aveți dreptul de a cere corectarea și/sau completarea informațiilor (dreptul la rectificare)
- aveți dreptul de a cere ștergerea datelor (dreptul de a fi uitat)
- aveți dreptul de a restricționa utilizarea datelor
- aveți dreptul de a primi datele într-un format portabil
- aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs.
- aveți dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs.
- aveți dreptul de a apela către o autoritate de supraveghere
Informații personale sensibile:
noi colectăm ceea ce este denumit în mod obișnuit „date personale sensibile”, de ex.: date cu privire la apartenența la sindicate. Pentru mai multe informații, consultați secțiunea principala intitulată „Informații personale sensibile”.
Detaliile despre compania noastră
Operatorul de date cu privire la site-ul nostru este: Rucksack Mountain Guides în numele AECO, cu sediul în Brașov, str. Lungă, nr. 53, România. Puteți contacta operatorul de date scriind la adresa menționată anterior sau prin e-mail la marian.anghel@rucksack.ro
Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați operatorul de date.
Ce informații colectăm când vizitați website-ul nostru
Colectăm și folosim informațiile de la vizitatorii site-ului web în conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluirea și utilizările suplimentare ale datelor dvs.
Informații despre log-ul serverului Web
Utilizăm un server al unui terț, pentru a găzdui site-ul nostru web, numit Claus Web SRL, a cărui politică de confidențialitate este disponibilă aici: https://www.clausweb.ro/.
Serverul nostru de site web înregistrează automat adresa IP pe care o utilizați pentru a accesa site-ul nostru web, precum și alte informații despre vizită dvs., cum ar fi paginile accesate, informațiile solicitate, dată și ora solicitării, sursă accesulului la site-ul nostru (de exemplu, site-ul web sau URL-ul (link-ul) care v-a referit la site-ul nostrum) și versiunea browserului și sistemului de operare.
Utilizarea informațiilor din log-urile serverului website-ului în scopuri de securitate IT
Furnizorul nostru colectează și stochează log-urile serverului pentru a asigura securitatea rețelei IT. Această include analizarea fișierelor log-urilor pentru a ajută la identificarea și prevenirea accesului neautorizat la rețeaua noastră, distribuirea de coduri rău intenționate, previzionarea atacurilor DDOS și altor atacuri cibernetice, prin detectarea unor activități neobișnuite sau suspecte.
Dacă nu investigăm o activitate criminală suspectă sau potențială, noi nu facem și nici nu permitem furnizorului nostru să facă orice încercare de a va identifica pe baza informațiilor colectate prin log-urile serverului.
Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea obligațiilor legale la care suntem supuși (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Obligația legală: înregistrarea accesului la site-ul nostru web utilizând fișiere de tip log de server este o măsură tehnică pentru a asigura un nivel de securitate adecvat pentru a proteja informațiile colectate de pe site-ul nostru în conformitate cu articolul 32 alineatul (1) din Regulamentul general privind protecția datelor.
Cookie-uri și tehnologii similare
Cookie-urile sunt fișiere de date care sunt trimise de pe un site web către un browser pentru a înregistra informații despre utilizatori în diferite scopuri.
Utilizăm cookie-uri pe website-ul nostru, inclusiv cookie-uri esențiale, funcționale, analitice și de targetare și web beacon-uri. Pentru informații suplimentare despre utilizarea cookie-urilor, consultați politică noastră privind cookie-urile.
Puteți respinge unele sau toate cookie-urile pe care le utilizăm pe website-ul nostru prin modificarea setarilor browser-ului dvs. sau puteți dezactiva cookie-urile neesențiale utilizând instrumentul nostru de control al cookie-urilor, însă prin respingerea lor puteți afecta funcționarea website-ului sau unor caracterisitici ale website-ului. Pentru informații suplimentare despre modulele cookie, inclusiv despre modificarea setarilor browserului dvs., vizitați www.allaboutcookies.org sau consultați politică noastră privind cookie-urile.
Informațiile pe care le colectăm atunci când ne contactați
Colectăm și utilizăm informațiile de la persoanele care ne contactează în conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluirea și utilizările suplimentare ale informațiilor dvs.
Când trimiteți un mesaj la adresa de e-mail afișată pe site-ul nostru, colectăm adresa dvs. de e-mail și orice alte informații pe care le furnizați în acel e-mail (cum ar fi numele dvs., numărul dvs. de telefon și informațiile conținute în orice bloc de semnătură din e-mail).
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: Pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru executarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesar pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).
Transferarea și stocarea informațiilor dvs.
Utilizăm un furnizor de e-mail terț pentru a stoca e-mailurile pe care ni le trimiteți.
E-mailurile pe care ni le trimiteți vor fi stocate în interiorul Spațiului Economic European pe serverele Romarg din România.
Formular de contact
Când ne contactați utilizând formularul de contact, colectăm: nume, prenume, e-mail, număr de telefon. De asemenea, colectăm orice alte informații pe care ni le furnizați atunci când completați formularul de contact în câmpul observații.
Dacă nu furnizați informațiile cerute de formularul de contact, nu îl veți putea trimite și nu vom primi solicitarea dvs, prin urmare nu vom putea răspunde.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru a păstra evidența corespondenței.
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru executarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesar pentru executarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru.
Transferarea și stocarea informațiilor dvs.
Mesajele pe care ni le transmiteți prin intermediul formularului nostru de contact vor fi stocate în interiorul Spațiului Economic European pe serverele furnizorului de hosting – Clausweb din România.
Telefon
Când ne contactați prin telefon, colectăm numărul dvs. de telefon și orice informații pe care ni le furnizați în timpul conversației cu noi. Noi înregistrăm apelurile telefonice.
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)
Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.
Temeiul legal pentru prelucrare: este necesar pentru executarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesară pentru executarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).
Transferul și stocarea informațiilor dvs.
Informațiile despre apelul dvs., cum ar fi numărul dvs. de telefon și data și ora apelului dvs., sunt prelucrate de către furnizorul nostru de servicii telefonice, Vodafone România, care se află în România. Politica sa de confidențialitate este disponibilă aici: https://www.vodafone.ro/privacy .
Poșta
Dacă ne contactați prin poștă, vom colecta toate informațiile pe care ni le furnizați în orice comunicări poștale pe care ni le trimiteți.
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)
Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.
Temeiul legal pentru prelucrare: este necesar pentru executarea un contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesară pentru executarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a va furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).
Informațiile pe care le colectăm atunci când interacționați cu site-ul nostru
Colectăm și utilizăm datele de la persoane care interacționează cu anumite caracteristici ale website-ului nostru, în conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluire și utilizări suplimentare ale informațiilor dvs.
Newsletter
Atunci când vă înscrieți la newsletter-ul nostru pentru a primi informații despre promoții, evenimente sau concursuri de la noi prin formularele de abonare sau din orice alt formular în baza căruia vă puteți exprima consimțământul pentru a vă înscrie în baza de date colectăm nume, prenume, e-mail.
Temeiul juridic pentru prelucrare: consimțământul dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Consimțământul: vă dați consimțământul pentru a primi newsletter-ul nostru, înscriindu-vă pentru a-l primi, utilizând pașii descriși mai sus.
Folosim serviciul mailchimp, care are următoarele politici de confidențialitate și politică de cookie-uri: https://mailchimp.com/legal/ .
Transferul și stocarea datelor dvs.
Noi folosim un serviciu furnizat de o parte terță pentru a trimite newsletter-ul nostru și pentru a administra lista noastră de e-mailuri, Mailchimp. Politica sa de confidențialitate este disponibilă aici: https://mailchimp.com/legal/ .
Informațiile pe care le trimiteți pentru a vă abona la newsletter-ul nostru vor fi stocate în Spațiul Economic European pe serverele furnizorului nostru, în USA, Atlanta.
Utilizarea web beacon-urilor și a tehnologiilor similare în e-mailuri
Utilizăm tehnologii precum web beacon-uri (fișiere grafice mici) pentru a măsura randamentul e-mailurilor noastre cum ar fi ratele de livrare, ratele de deschidere și ratele de clicuri și rate de dezabonare, linkuri cu care a interacționat clientul. Vom utiliza web beacon-uri pentru măsurarea interactiunilor dintr-un newsletter.
Pentru mai multe informații despre modul în care utilizăm web beacon-urile în e-mailurile noastre de newsletter, consultați politica noastră privind modulele cookie.
Pentru mai multe informații despre furnizorii noștri de newsletter și despre utilizarea web beacon-urilor, consultați politica de confidențialitate disponibilă aici: https://mailchimp.com/legal/ .
Înregistrarea pe site-ul nostru
Când vă înregistrați și creați un cont pe site-ul nostru, colectăm următoarele informații: nume, prenume, adresă de e-mail, telefon.
Dacă nu furnizați toate informațiile cerute de formularul de înregistrare, nu vă veți putea înregistra sau crea un cont pe website-ul nostru.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: înregistrarea și administrarea conturilor de pe website-ul nostru pentru a vă permite să accesați istoricului serviciilor achiziționate și al facturilor și lista de preferințe servicii turistice.
Transferul și stocarea datelor dvs.
Informațiile pe care ni le furnizați prin intermediul formularului de înregistrare de pe website-ul nostru vor fi stocate în Spațiul Economic European pe serverele furnizorului de servicii de găzduire web Claus Web SRL din România. Politica sa de confidențialitate este disponibilă aici: https://www.clausweb.ro/ .
Informațiile pe care le colectăm atunci când plasați o comandă pe website-ul nostru
Colectăm și utilizăm informațiile de la persoanele care efectuează o comandă pe site-ul nostru web în conformitate cu această secțiune și secțiunea intitulată Dezvăluirea și utilizările adiționale ale datelor dvs.
Informații colectate când plasați o comandă
Informații necesare
Când plasați o comandă pentru bunuri sau servicii pe website-ul nostru, colectăm: nume, prenume, data nașterii, (date pentru ceilalți turiști pentru care se efectuează rezervarea, inclusiv date minori), e-mail, telefon, adresa de facturare, numele companiei (dacă este cazul) – cod unic de identificare și număr de înregistrare în Registrul Comerțului.
Dacă nu furnizați aceste informații, nu veți putea să achiziționați bunurile sau serviciile noastre pe site-ul nostru sau să încheiați un contract cu noi.
Temeiul juridic pentru prelucrare: necesar pentru executarea unui contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesar pentru executarea unui contract: avem nevoie de informațiile obligatorii colectate prin formularul nostru de verificare pentru a stabili cine este contractantul și pentru a vă contacta pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din contract, inclusiv trimiterea de chitanțe și confirmări de comenzi.
Temeiul legal pentru prelucrare: respectarea unei obligații legale (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Obligație legală: avem obligația legală de a vă emite o factură pentru bunurile și serviciile pe care le-ați achiziționat de la noi, în care sunteți înregistrat în scopuri de TVA și solicităm informațiile obligatorii colectate în acest scop de formularul nostru de plată.
Informații opționale
De asemenea, vă rugăm să vă exprimați consimțământul dacă doriți să primiți comunicări de marketing de la noi. Pentru informații suplimentare, consultați secțiunea „Comunicări de marketing” de mai jos.
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interesele legitime: sunteți de acord să procesăm orice informație opțională pe care o furnizați prin trimiterea acestor informații către noi, pentru ca dumneavoastră să fiți în permanență informați despre ofertele și serviciile noastre.
Comunicări de marketing
La checkout veți avea opțiunea de a primi comunicări de marketing de la noi.
Transferul și stocarea informațiilor dvs.
Utilizăm un serviciu furnizat de o parte terță pentru administrarea listei noastre de e-mailuri: MailChimp.
Informațiile pe care le trimiteți pentru a vă abona la newsletter-ul nostru vor fi stocate în Spațiul Economic European pe serverele administratorului terț de lista de e-mailuri în USA Atlanta.
Utilizarea web beacon-urilor și a tehnologiilor similare în e-mailuri
Utilizăm tehnologii precum web beacon-uri (fișiere grafice mici) pentru a evalua randamentul e-mailurilor noastre precum ratele de livrare, ratele de deschidere și ratele de clicuri.
Pentru mai multe informații despre modul în care folosim web beacon-urile în e-mailurile noastre, consultați politica noastră privind cookie-urile.
Pentru mai multe informații despre furnizorii noștri și despre utilizarea web beacon-urilor, consultați politica lor de confidențialitate disponibilă aici: https://www.mailchimp.com/legal/ .
Bunurile și serviciile noastre
Puteți să vă înscrieți pentru a primi comunicări de marketing de la noi în legătură cu bunurile și serviciile noastre prin e-mail, mesaj text, telefon, și postare, completând formularul și bifând caseta care indică faptul că doriți să primiți astfel de comunicări.
Vă vom trimite comunicări de marketing în legătură cu bunurile și serviciile noastre numai dacă vă înscrieți pentru a le primi.
Temeiul juridic pentru prelucrare: consimțământul (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Consimțământul: vă acordați consimțământul de a vă trimite informații despre bunurile și serviciile noastre prin înscrierea pentru a primi astfel de informații în conformitate cu pașii descriși mai sus.
Informații colectate sau obținute de la terți
Aceasta sectiune stabileste modul in care obtinem sau colectam informatii despre dvs. prin intermediul tertilor.
Informații primite de la terți
În general, noi primim informații despre dvs. de la terți. Acele părți terțe de la care primim date despre dvs. sunt, în general, companii din grup, afiliați, parteneri de afaceri sau persoane care achiziționează serviciile noastre (și) în numele dvs..
De asemenea, este posibil ca terți cu care nu am avut niciun contact prealabil să ne ofere informații despre dvs.
Informațiile pe care le obținem de la terți vor fi, în general, numele dvs. și detaliile de contact, dar vor include orice informații suplimentare despre dvs. care ne vor fi furnizate.
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru executarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesară pentru executarea unui contract: în cazul în care o parte terță a transmis informații despre dvs. (cum ar fi numele dvs. și adresa de e-mail) pentru a vă furniza servicii, va vom procesa informațiile pentru a lua măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract cu noi (după cum este cazul).
Temeiul juridic pentru prelucrare: consimțământul (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Consimțământ: în cazul în care ați cerut ca o parte terță să ne dezvăluie informații despre dvs. și scopul de a dezvălui aceste informații nu are legătură cu îndeplinirea unui contract sau a unui serviciu de către noi către dvs., vă vom procesa informațiile pe baza consimțământului, pe care îl acordați solicitând părții terțe în cauza să vă transmită informațiile către noi.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interesele legitime: în cazul în care o parte terță ne-a dezvăluit informații despre dvs. și nu v-ați dat acordul pentru transmiterea acestor informații, vom avea un interes legitim de a prelucra aceste informații în anumite circumstanțe.
De exemplu, vom avea un interes legitim în prelucrarea informațiilor dvs. pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din subcontractul cu partea terță, în cazul în care partea terță are contractul principal cu dvs. Interesul nostru legitim este îndeplinirea obligațiilor noastre în cadrul subcontractului nostru.
În mod similar, părți terțe pot transmite informații despre dvs. către noi dacă ați încălcat sau ați putea încălca oricare dintre drepturile noastre legale. În acest caz, vom avea un interes legitim în prelucrarea acestor informații pentru a investiga și a urmări orice astfel de potențială încălcare.
Dacă primim informații despre dvs. din greșeală
Dacă primim din greșeală informații despre dvs. de la o parte terță și/sau nu avem o baza legală pentru prelucrarea acestor informații, vom șterge informațiile dvs.
Informatii obținute de catre noi de la părți terțe
În anumite circumstanțe (de exemplu, pentru a verifica informațiile pe care le deținem despre dvs. sau pentru a obține informațiile lipsă de care avem nevoie pentru a vă oferi un serviciu), vom obține datele despre dvs. din anumite surse accesibile publicului, atât din UE, cât și din afara UE, cum ar fi instituțiile / autoritățile publice.
În anumite circumstanțe, vom obține, de asemenea, informații despre dvs. din surse private, atât din UE, cât și din afara UE, cum ar fi: firme de asigurări. Aceste date vor fi prelucrate doar cu acordul dvs. explicit.
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesară pentru încheierea unui contract: dacă ați încheiat un contract sau ați cerut să încheiem un contract cu dvs. în anumite circumstanțe, vom obține informații despre dvs. din surse publice pentru a ne permite să înțelegem afacerea dvs. și să furnizăm servicii la un standard suficient pentru dvs. De exemplu, vom obține și/sau verifica adresa dvs. de e-mail de pe site-ul dvs. web dacă ne cereți să vă trimitem informații prin e-mail și nu avem sau avem nevoie de confirmarea adresei dvs. de e-mail.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interesele legitime: în anumite circumstanțe, vom avea un interes legitim de a obține informații despre dvs. din surse publice și private. De exemplu, dacă ați încălcat sau suspectăm că ați încălcat oricare dintre drepturile noastre legale, vom avea un interes legitim de a obține și de a prelucra informații despre dvs. din aceste surse, pentru a investiga și a urmări orice încălcare suspectată sau potențială.
Temeiul juridic pentru prelucrare: consimțământul (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Consimțământ: este posibil să obținem informații de la părți terțe, în cazul în care ați fost de acord să comunice aceste date către noi prin, exprimându-vă consimțământul de ex. bifând o căsuță care vă spune că doriți ca informațiile dvs. să fie partajate cu noi.
Utilizarea mecanismelor automate de luare a deciziilor
Utilizăm mecanisme automate de luare a deciziilor pe website-ul nostru. Nu considerăm că acest lucru are un efect juridic asupra dvs. sau vă afectează într-un mod similar.
Aveți dreptul să vă opuneți utilizării noastre de mecanisme automate de luare a deciziilor și profilare descrise în această secțiune. Puteți face acest lucru prin renunțarea la cookie-uri și la tehnologii similare, în conformitate cu metoda descrisă în secțiunea relevantă din această politică de confidențialitate. Dacă nu doriți ca noi să va procesăm adresa IP reală (de obicei adresa IP atribuită de Furnizorul de servicii de Internet) atunci când vizitați site-ul nostru, puteți utiliza o rețea virtuală privată (VPN) sau un serviciu gratuit, cum ar fi Tor.
Puteți afla mai multe despre utilizarea cookie-urilor și a tehnologiilor similare (inclusiv baza legală pentru utilizarea lor) și cum să renunțați la acestea în politica privind cookie-urile.
Mecanisme automate de luare a deciziilor
Mecanismele automate de luare a deciziilor sunt acele mecanisme de luare a deciziilor prin mijloace tehnologice (prin intermediul unei mașini) fără implicarea umană.
Utilizarea mecanismelor automate de luare a deciziilor pentru publicitate
Noi automatizăm afișarea de reclame care conțin produsele și serviciile noastre pe alte website-uri pe care le vizitați prin utilizarea cookie-urilor. Pentru informații suplimentare despre tipurile de cookie pe care le utilizăm, consultați politica noastră privind cookie-urile.
Logica implicată: afișarea automată a anunțurilor către persoanele care au vizitat site-ul nostru duce la creșterea eficienței publicității și este mai economică pentru noi decât afișarea manuală sau alte metode de publicitate.
Semnificația și consecințele preconizate: cookie-urile vor fi utilizate pentru a recunoaște faptul că ați vizitat site-ul nostru pentru a vă afișa reclame (cu excepția cazului în care ați blocat astfel de cookie-uri) și vor culege informații despre comportamentul dvs. online.
Cum vă puteți opune: puteți bloca aceste tipuri de cookie prin utilizând setările browserului. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră privind cookie-urile.
Dezvăluirea și utilizarea suplimentară a datelor dvs.
Această secțiune stabilește circumstanțele în care vom dezvălui datele dvs. unor părți terțe și orice alte scopuri suplimentare pentru care utilizăm datele dvs.
Dezvăluirea informațiilor dvs. furnizorilor de servicii
Utilizăm o serie de terți pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta să ne desfășurăm afacerea și care procesează informațiile dvs. pentru noi în numele nostru, respectiv:
Furnizorii de servicii de telefonie
Furnizori de servicii de e-mail
Furnizorii de servicii IT
Dezvoltatori de site-uri web
Furnizorul (furnizorii) de servicii de găzduire web
Furnizorii de servicii de marketing
Furnizor de servicii de e-mail marketing
Informațiile dvs. vor fi partajate cu acești furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a vă oferi serviciul pe care l-ați solicitat, indiferent dacă această solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare bunuri și servicii de la noi.
Noi nu afișăm identitatea furnizorilor noștri de servicii în mod public, din motive de securitate și din motive de competitivitate. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, vă rugăm să ne contactați direct prin intermediul formularului nostru de contact din pagina https://www.rucksack.ro/ și va vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de a solicita acest lucru.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interese legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interesul legitim: în cazul în care partajăm informațiile dvs. cu acești terți într-un alt context decât în cazul în care este necesar pentru a efectua un contract (sau în urma solicitării dvs. de a face acest lucru), vă vom partaja informațiile cu astfel de terțe părți pentru a ne permite să ne conducem și să gestionăm eficient afacerea.
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesar pentru realizarea unui contract: este posibil să partajam informații cu furnizorii noștri de servicii pentru a ne permite să ne îndeplinim obligațiile care decurg din contractul respectiv sau să luăm măsurile pe care le-ați solicitat înainte de a încheia un contract cu dvs.
Dezvăluirea informațiilor dvs. altor părți terțe
Noi dezvăluim informațiile dvs. unor terțe părți în anumite circumstanțe, după cum se arată mai jos.
Furnizarea de informații unor terțe părți, cum ar fi Google Inc., Facebook. Google colectează informații prin utilizarea Google Analytics pe website-ul nostru. Google, Facebook, utilizează aceste informații, inclusiv adresele IP și informațiile din cookie-uri, pentru mai multe scopuri, cum ar fi îmbunătățirea calității serviciilor noastre și a experienței dumneavoastră de navigare. Informațiile sunt colectate de Google și Facebook în mod anonim.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interesele legitime: îmbunătățirea calității serviciilor noastre.
Partajarea informațiilor dvs. cu părți terțe, care sunt fie legate de, fie asociate cu funcționarea afacerii noastre, în cazul în care este necesar pentru noi. Aceste părți terțe includ consultanți, afiliați, parteneri de afaceri, contractori independenți și asigurători. Informații suplimentare privind fiecare dintre aceste părți terțe sunt prezentate mai jos.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: funcționarea și gestionarea eficientă a afacerii noastre.
Consultanți
Ocazional, obținem sfaturi de la consultanți, cum ar fi avocați, firme de audit, profesioniști în relații publice și firme de cercetare sociologică. Vom partaja informațiile dvs. cu aceste părți terțe numai în cazul în care este necesar să le permitem acestor terțe părți să ne ofere consultanță relevantă. Consultanții noștri se află în România.
Afiliați
Afiliații sunt persoanele sau entitățile cu care lucrăm pentru a promova afacerea noastră prin diverse mijloace. Afiliații vor partaja informații cu noi și vom dezvălui informații cu aceștia în cazul în care v-ați exprimat interesul față de produsele sau serviciile noastre și pentru a executa obligațiile contractuale pe care le avem față de dumneavoastră. Afiliații noștri se află în România.
Parteneri de afaceri
Partenerii de afaceri sunt întreprinderile cu care lucrăm și care furnizează bunuri și servicii asemănătoare celor oferite de noi, care sunt complementare propriei noastre afaceri sau care ne permit să furnizăm bunuri sau servicii pe care nu le putem oferi singuri. Partajăm informații cu partenerii noștri de afaceri, în cazul în care ați solicitat servicii pe care aceștia le furnizează, fie independent, fie în legătură cu propriile noastre servicii și pentru a ne putea îndeplini obligațiile contractuale față de dumneavoastră. Partenerii noștri de afaceri își desfășoară activitatea în domeniul serviciilor turistice, hoteliere, de transport. Partenerii noștri de afaceri se află în Uniunea Europeană și în afara Uniunii Europene.
Pentru mai multe informații despre garanțiile utilizate atunci când informațiile dvs. sunt transferate în afara Spațiului Economic European, consultați secțiunea din această politică de confidențialitate de mai jos, intitulată Transferul datelor dvs. în afara Spațiului Economic European.
Contractori independenți
Ocazional folosim contractori independenți în afacerea noastră. Informațiile dvs. vor fi distribuite unor contractori independenți numai în cazul în care este necesar ca aceștia să îndeplinească serviciul pentru care i-am contractat să îl îndeplinească în legătură cu afacerea noastră.
Colaboratorii noștri independenți sunt ghizi montani sau însoțitori de grupuri sau reprezentanți locali ai societății în diferite destinații turistice.
Asigurători
Vom dezvălui informațiile dvs. asigurătorilor noștri în cazul în care este necesar să o facem, de exemplu: dacă optați pentru sistemul de asigurări în momentul achiziționării unui pachet turistic, sau ulterior, în legătură cu o reclamație sau o eventuală cerere pe care o primim / o facem sau în conformitate cu obligațiile noastre generale de dezvăluire, conform contractului nostru de asigurare cu aceștia.
Asigurătorii noștri se află în România.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: funcționarea și gestionarea eficientă a afacerii noastre.
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru executarea unui contract (sau pentru a se lua măsuri la cererea dumneavoastră înainte de a încheia un contract) (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesar pentru executarea unui contract: trebuie să transmitem informațiile unor terți (parteneri, asigurători, etc.) pentru a ne putea îndeplini obligațiile contractuale față de dvs. sau pentru a lua măsuri la cererea dvs. înainte de a încheia un contract.
Nu afișăm identitatea tuturor celorlalte părți terțe cu care putem partaja informații din motive de securitate și pentru păstrarea avantajului competitiv. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea unor astfel de părți terțe, vă rugăm să ne contactați direct prin formularul de contact din pagina https://www.rucksack.ro/ și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de solicitare și doar dacă am partajat informațiile cu astfel de terțe părți, de exemplu).
Vom dezvălui informațiile dvs. unui cumpărător sau vânzător potențial sau real în contextul unei vânzări sau achiziții de afaceri, al unei fuziuni sau al unui eveniment similar, real sau potențial.
Temeiul legal pentru prelucrare: interese legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: Permitem accesul la informații cu un potențial cumpărător, vânzător sau persoană similară pentru a permite efectuarea unei astfel de tranzacții.
Dezvăluirea și utilizarea informațiilor dvs. din motive legale
Indicarea unor posibile acte criminale sau amenințări la adresa siguranței publice către o autoritate competentă.
Dacă supectăm că a avut loc un comportament criminal sau potențial, vom avea nevoie, în anumite circumstanțe, să contactăm o autoritate competentă, cum ar fi poliția. Ar putea fi cazul, de exemplu, dacă bănuim că s-a comis o fraudă sau o infracțiune cibernetică sau dacă primim amenințări sau comunicări rău intenționate față de noi sau față de terți.
În general, va trebui doar să vă procesăm informațiile în acest scop, dacă ați fost implicați sau afectați de un astfel de incident într-un fel sau altul.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: prevenirea criminalității sau a activității criminale suspectate (cum ar fi fraudă).
În legătură cu aplicarea sau aplicarea potențială a drepturilor noastre legale
Vom utiliza informațiile dvs. în legătură cu punerea în aplicare sau cu potențialul de aplicare a drepturilor noastre legale, inclusiv, de exemplu, schimbul de informații cu agențiile de colectare a datoriilor, dacă nu plătiți sumele datorate atunci când sunteți obligat contractual să faceți acest lucru. Drepturile noastre legale pot fi contractuale (în cazul în care am încheiat un contract cu dvs.) sau necontractuale (cum ar fi drepturile legale pe care le avem în temeiul dreptului de autor sau răspunderii civile delictuale).
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: să ne impunem drepturile legale și să luăm măsuri pentru a ne asigura drepturile legale.
În legătură cu un litigiu sau o procedura juridică sau potențial juridică
Este posibil să fie necesar să utilizăm informațiile dvs. dacă suntem implicați într-o litigiu cu dvs. sau cu o parte terță, de exemplu, fie pentru a soluționa litigiul, fie ca parte a medierii, arbitrajului sau a unei hotărâri judecătorești sau a unui proces similar.
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: soluționarea litigiilor sau a eventualelor litigii.
Pentru respectarea continuă a legilor, reglementărilor și altor cerințe legale
Vom utiliza și procesa informațiile dvs. pentru a respecta obligațiile legale la care suntem supuși. De exemplu, este posibil să fie necesar să dezvăluim informațiile dvs. în baza unei hotărâri judecătorești sau a unei citații, dacă primim una.
Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea unei obligații legale (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Obligația legală: obligațiile legale de a divulga informații, stabilite în sarcina noastră prin acte normative interne sau internaționale (de exemplu sub forma unui acord internațional pe care România l-a semnat).
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: în cazul în care obligațiile legale fac parte din legile unei alte țări și nu au fost integrate în cadrul juridic al României, avem un interes legitim de a respecta aceste obligații.
Durata stocării datelor dvs.
Această secțiune stabilește cât timp păstrăm datele colectate. Am stabilit perioade de păstrare specifice acolo unde este posibil. În cazul în care acest lucru nu a fost posibil, am stabilit criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de retenție.
Perioade de retenție
Log-uri de server: păstrăm informații log-urile serverului pentru o perioadă de 6 luni.
Informații privind comenzile plasate: atunci când plasați o comandă pentru bunuri și servicii, păstrăm aceste informații timp de șase ani de la încheierea exercițiului financiar în care ați plasat comanda, în conformitate cu obligația noastră legală de a păstra înregistrări în scopuri fiscale.
Corespondență: atunci când faceți o cerere sau ne contactați din orice motiv, fie prin e-mail sau prin intermediul formularului nostru de contact sau telefonic, vom păstra informațiile dvs. atâta timp cât este necesar sau până la solicitarea dumneavoastră expresă de a vă șterge datele, ce va fi aplicată în mod coroborat cu obligațiile legale stabilite în sarcina noastră.
Newsletter: păstrăm informațiile pe care le-ați folosit pentru a vă înscrie la newsletter-ul nostru atâta timp cât rămâneți abonat (cât timp nu vă dezabonați) sau dacă decidem să anulăm serviciul nostru de newslettere.
Criterii pentru stabilirea perioadelor de păstrare
În orice alte circumstanțe, vă vom păstra informațiile doar atât timp cât vor fi necesare, luând în considerare următoarele:
- scopul și utilizarea informațiilor dvs. atât în prezent, cât și în viitor (spre exemplu, dacă este necesar să continuăm stocarea acelor informații pentru a continua să ne îndeplinim obligațiile în baza unui contract cu dvs. sau să vă contactăm în viitor;
- dacă avem o obligație legală de a continua prelucrarea informațiilor dvs. (cum ar fi orice obligații de păstrare a înregistrărilor impuse de legea sau reglementările relevante);
- dacă avem orice temei pentru a continua prelucrarea informațiilor (cum ar fi consimțământul dvs.);
- dacă avem un interes legitim pentru a continua prelucrarea datelor dvs.;
nivelurile de risc, cost și responsabilitate implicate în continuarea deținerii informațiilor.
Securizarea informațiilor dvs.
Luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a vă asigura informațiile și pentru a le proteja împotriva utilizării neautorizate sau ilegale și a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:
- partajarea și furnizarea accesului la datele dvs. în măsura minimă necesară, sub rezerva restricțiilor de confidențialitate, acolo unde este cazul și în mod anonim, ori de câte ori este posibil;
- folosirea serverelor securizate pentru stocarea informațiilor;
- verificarea identității oricărei persoane care solicită accesul la informații înainte de a le acorda acces la informații;
- utilizarea standardului Secure Sockets Layer (SSL) pentru a cripta orice informații pe care ni le trimiteți prin intermediul oricăror formulare de pe site-ul nostru web;
- transferăm datele dvs. doar prin intermediul unui sistem închis sau prin transferuri de date criptate.
Transmiterea de informații către noi prin e-mail
Transmiterea informațiilor pe internet nu este în întregime sigură și dacă ne trimiteți informații prin intermediul internetului (prin e-mail sau prin orice altă modalitate), faceți acest lucru în întregime pe propriul risc.
Nu putem fi responsabili pentru niciun fel de cheltuieli, pierderi de profit, prejudicii ale reputației, daune, datorii sau orice altă formă de pierdere sau de prejudiciu suferită de dvs. ca rezultat al deciziei dvs. de a ne transmite informații prin astfel de mijloace.
Transferul datelor dvs. în afara Spațiului Economic European
Având în vedere obiectul de activitate al societății, pentru a ne respecta obligațiile contractuale pe care ni le asumăm față de dvs., respectiv pentru a vă asigura pachetele turistice pe care le contractați, suntem nevoiți să transferăm datele dvs. personale către partenerii noștri contractuali, unii dintre aceștia având sediul în afară SEE.
Datele dvs. vor fi transferate în afara SEE doar atunci când achiziționați pachete turistice cu destinații din afara SEE sau atunci când operatorii de transport persoane pe care dvs. ii alegeți au sediul în afara SEE.
Garanțiile (protecțiile) utilizate: Clauze contractuale pentru transferul de date cu caracter personal din Uniunea Europeană către țări terțe – conform articolului 46 alineatul (92) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor.
Drepturile dvs. asupra datelor personale
Sub rezerva anumitor restricții, aveți următoarele drepturi în legătură cu datele dvs. pe care le puteți exercita completând formularele de la adresa https://www.rucksack.ro/, sau transmiterea unei solicitări scrise trimisă către AECO la adresa: Brașov, str. Lungă nr. 53 sau prin transmiterea unui e-mail către marian.anghel@rucksack.ro;
- să solicitați acces la informațiile dvs. și informații referitoare la utilizarea și prelucrarea informațiilor dvs.;
- să solicitați corectarea sau ștergerea datelor dvs.;
- să solicitați limitarea utilizării datelor dvs.;
- să primiți informațiile pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de un dispozitiv (de exemplu, un fișier CSV) și dreptul de a transfera informațiile respective unui alt controlor de date (inclusiv unui controlor de date terță parte);
- să obiectati asupra procesării datelor dvs. în anumite scopuri (pentru mai multe informații, consultați secțiunea de mai jos intitulată „Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri”); și
- să vă retrageți consimțământul pentru utilizarea datelor dvs. în orice moment în care ne bazăm pe consimțământul dvs. de a utiliza sau de a prelucra aceste informații. Vă rugăm să rețineți că, dacă vă retrageți consimțământul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizării și prelucrării datelor dvs. pe baza consimțământului dvs. înainte de momentul la care vă retrageți consimțământul.
În conformitate cu articolul 77 din Regulamentul general privind protecția datelor, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în special în statul membru de reședință, locul de muncă sau o presupusă încălcare a protecției generale a datelor Regulament.
În acest scop, în România, autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro.
Verificarea identității dvs. în cazul în care solicitați acces la informațiile dvs.
În cazul în care solicitați acces la informațiile dvs., suntem obligați prin lege să folosim toate măsurile rezonabile pentru a vă verifica identitatea înainte de a face acest lucru.
Aceste măsuri sunt concepute pentru a vă proteja informațiile și pentru a reduce riscul de fraudă de identitate, de furt de identitate sau de acces general neautorizat la informațiile dvs.
Cum vă verificăm identitatea
În cazul în care dispunem de informații adecvate despre dvs. în baza de date, vom încerca să verificăm identitatea dvs. utilizând aceste informații.
Dacă nu este posibil să vă identificăm pe baza acestor informații sau dacă nu avem informații suficiente despre dvs., este posibil să solicităm copii sau certificate ale unor documente pentru a vă putea verifica identitatea înainte de a vă putea oferi accesul la datele dvs.
Vom putea confirma informațiile exacte de care avem nevoie pentru a vă verifica identitatea în circumstanțele dvs. specifice dacă și când faceți o astfel de solicitare.
Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri
Aveți următoarele drepturi în ceea ce privește datele dvs. pe care le puteți exercita prin scrierea la AECO la adresa: Brașov, str. Lungă nr. 53 sau prin transmiterea unui e-mail către marian.anghel@rucksack.ro să obiectați la utilizarea sau prelucrarea informațiilor de către noi pentru a îndeplini o sarcină în interes public sau în interesul nostru legitim, inclusiv analizarea sau prezicerea comportamentului dvs. pe baza informațiilor dvs.; și să obiectati utilizarea sau prelucrarea datelor dvs. în scopuri de marketing direct (inclusiv orice profil pe care îl implicăm în legătură cu acest marketing direct).
De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a obiecta utilizării sau procesării datelor dvs. în scopuri de marketing direct:
- făcând clic pe linkul de dezabonare conținut în partea de jos a oricărui e-mail de marketing pe care vi-l trimitem și urmând instrucțiunile care apar în browserul dvs., după ce faceți clic pe linkul respectiv;
- trimițând un mesaj SMS care conține numai cuvântul „DEZABONARE” ca răspuns la orice comunicare de marketing pe care o trimitem prin mesaj text sau prin accesarea linkului indicat în mesajul SMS primit; sau
- trimițând un e-mail către marian.anghel@rucksack.ro, solicitându-ne să nu mai trimitem comunicări de marketing sau prin includerea cuvintelor „DEZABONARE” ; sau
- prin completarea formularului de pe site-ul www.rucksack.ro
Pentru mai multe informații despre modul în care puteți obiecta la utilizarea datelor colectate prin intermediul modulelor cookie și tehnologiilor similare, consultați politica noastră privind cookie-urile.
Date personale sensibile
„Date personale sensibile” sunt informații despre un individ care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, credințele religioase sau filosofice sau calitatea de membru al unui sindicat, informațiile genetice, informațiile biometrice în scopul identificării unice a unui individ, informațiile privind sănătatea sau informațiile privind viața sexuală sau orientarea sexuală a unei persoane fizice.
În situații specifice, colectăm “date personale sensibile” privind sănătatea, calitatea de membru al unui sindicat și date ale minorilor (nume, prenume, vârstă, CNP, serie și număr de pașaport).
Datele personale privind sănătatea ne sunt furnizate de utilizatori atunci când au cerințe speciale cu privire la serviciile de transport sau serviciile de cazare pe cale le achiziționează (de exemplu: alergii – solicitarea unui meniu special la hotel, dizabilități – solicitarea unui hotel cu rampă, etc.
Datele personale privind calitatea de membru al unui sindicat le prelucrăm deoarece în baza unor parteneriate cu anume sindicate, membrii acelor sindicate pot beneficia de anumite facilități și discount-uri.
Datele minorilor le prelucrăm pentru desfășurarea în condiții optime a serviciilor contractate de către reprezentanții legali ai minorilor.
Dacă, totuși, ne transmiteți din greșeală sau în mod intenționat alte informații personale sensibile, veți fi considerat că ne-ați dat în mod explicit consimțământul să procesăm informațiile personale sensibile în conformitate cu articolul 9 alineatul (2) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor. Vom folosi și procesa informațiile dvs. personale cu caracter sensibil în scopul ștergerii acestora.
Modificări ale politicii noastre de confidențialitate
Actualizăm și modificăm periodic politica noastră de confidențialitate.
Modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate
În cazul în care efectuăm modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate, vom actualiza Politica de confidențialitate cu o nouă dată efectivă menționată la începutul acesteia. Prelucrarea informațiilor dvs. va fi guvernată de practicile stabilite în noua versiune a Politicii de confidențialitate de la data efectivă a acesteia.
Modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau a scopurilor pentru care procesăm informațiile dvs.
În cazul în care efectuăm modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau intenționăm să utilizăm datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial, vă vom notifica prin e-mail (dacă este posibil) sau prin publicarea unui anunț pe site-ul nostru web.
Vă vom furniza informațiile despre modificarea în cauză și despre scopul și orice alte informații relevante înainte de a ne utiliza informațiile dvs. pentru noul scop.
Ori de câte ori este necesar, vom obține consimțământul dvs. prealabil înainte de a utiliza informațiile dvs. într-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial.
Confidențialitatea minorilor
Prelucrăm date ale persoanelor cu vârstă sub 18 ani, doar cu acordul reprezentantului legal, pentru desfășurarea în condiții optime a serviciilor contractate de către reprezentanții legali ai minorilor.
Este posibil să primim informații referitoare la persoane care nu au împlinit vârsta de 18 ani prin fraudarea sau înșelăciunea unui terț. Dacă suntem înștiințați despre acest lucru, de îndată ce vom verifica informațiile, atunci când legea cere acest lucru, vom obține imediat consimțământul reprezentantului legal pentru a utiliza aceste informații sau, dacă nu putem obține acest consimțământ, vom șterge informațiile de pe serverele noastre. Dacă doriți să ne anunțați primirea de informații despre persoanele cu vârstă sub 18 ani, vă rugăm să faceți acest lucru prin trimiterea unui e-mail la adresa marian.anghel@rucksack.ro
Informații de contact ale autorității naționale pentru protecția datelor.