Două zile de schi de tură în Ciucaș

schi. Ciucas

Așa cum am anunțat și pe site-ul nostru, weekendul trecut am fost plecați în munții Ciucaș pentru schi de tură.

Două zile alături de un grup mixt minunat, de romani si spanioli pe parcursul cărora ne-am bucurat de zăpadă, mai bună sau mai puțin bună în funcție de altitudine și expunere.

Vremea a fost minunată și am reușit să coborâm cumulat, peste 2.000m diferență de nivel.
În prima zi ”ne-am jucat” pe văile nordice și sudice din Culmea Bratocei, cu coborâre finală în valea Berii.
Seara am petrecut-o în Cheia, într-o pensiune decentă cu care colaborăm de mai mulți ani.
Ziua următoare am urcat în zona Gropsoarele – Muntele Roșu unde am coborât și urcat câteva văi la 1.800m alt.
Bucuria din ochii celor care merg cu noi pe munte și se simt în siguranță, sunt o motivație puternică și un feedback extraordinar, dincolo de orice fel de cuvinte.
Vezi programul nostru din perioada următoare:
- atelier de nivologie și avalanșe;
- curs de inițiere în schi de tură;
- tură pe schiuri în Bucegi;
- atelier de schi off piste;